Jeśli posiadasz zarejestrowaną usługę Sklep premium, za pośrednictwem panelu zarządzania możesz w prosty sposób zainstalować aplikację sklepu internetowego.
- Po zalogowaniu do Panelu zarządzania, w górnym prawym rogu ekranu wybierz usługę sklepu.
- Aby zainstalować aplikacje sklepu wybierz z górnego menu zakładkę “Aplikacje” oraz kliknij na link eShop.
- Na ekranie zostaną wyświetlone podstawowe informacje na temat wybranej aplikacji. Kliknij przycisk “Instaluj”, aby kontynuować.
- Kliknij nazwę domeny, na której chcesz zainstalować wybraną aplikację. Domyślnie do usługi przypisana jest bezpłatna subdomena, aby od razu można było korzystać z jej funkcjonalności. Jeśli chcesz opublikować sklep pod Twoją własną domeną, przypisz ją do serwera.
- W kolejnym kroku zostaną wyświetlone niezbędne do instalacji sklepu parametry hostingu. Kliknij na przycisk Następny, aby kontynuować instalację.
- Na ekranie pojawi się formularz z danymi dostępowymi do panelu sklepu. Wypełnij sekcję ‘Ustawienia konta administratora’ oraz kliknij na przycisk ‘Następny’.
Z uwagi na specyfikę usługi aplikacja powinna zostać zainstalowana w katalogu głównym serwera. Pozostaw domyślną ścieżkę bez zmian w polu ‘URL path’.
- W ostatnim kroku instalacji na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie wprowadzonych zmian. Sprawdź poprawność danych i kliknij przycisk „Zakończ”.
- Instalacja aplikacji może potrwać kilka minut. Po pomyślnym zakończeniu operacji Twój sklep będzie widoczny pod wskazanym podczas instalacji adresem domeny.