Jeśli posiadasz zarejestrowaną usługę Sklep premium, za pośrednictwem panelu zarządzania możesz w prosty sposób zainstalować aplikację sklepu internetowego.

  1. Po zalogowaniu do Panelu zarządzania, w górnym prawym rogu ekranu wybierz usługę sklepu.
  2. Aby zainstalować aplikacje sklepu wybierz z górnego menu zakładkę “Aplikacje” oraz kliknij na link eShop.
  3. Na ekranie zostaną wyświetlone podstawowe informacje na temat wybranej aplikacji. Kliknij przycisk “Instaluj”, aby kontynuować.
  4. Kliknij nazwę domeny, na której chcesz zainstalować wybraną aplikację. Domyślnie do usługi przypisana jest bezpłatna subdomena, aby od razu można było korzystać z jej funkcjonalności. Jeśli chcesz opublikować sklep pod Twoją własną domeną, przypisz ją do serwera.
  5. W kolejnym kroku zostaną wyświetlone niezbędne do instalacji sklepu parametry hostingu. Kliknij na przycisk Następny, aby kontynuować instalację.
  6. Na ekranie pojawi się formularz z danymi dostępowymi do panelu sklepu. Wypełnij sekcję ‘Ustawienia konta administratora’ oraz kliknij na przycisk ‘Następny’.
    Z uwagi na specyfikę usługi aplikacja powinna zostać zainstalowana w katalogu głównym serwera. Pozostaw domyślną ścieżkę bez zmian w polu ‘URL path’.
  7. Instal4W ostatnim kroku instalacji na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie wprowadzonych zmian. Sprawdź poprawność danych i kliknij przycisk „Zakończ”.
  8. Instal5Instalacja aplikacji może potrwać kilka minut. Po pomyślnym zakończeniu operacji Twój sklep będzie widoczny pod wskazanym podczas instalacji adresem domeny.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie