Użytkownik przed podjęciem decyzji o zakupie danego produktu może mieć wątpliwości, które chciałby rozwiać (np. wysyłając zapytanie o produkt). Sklep internetowy pozwala włączyć funkcję “Zapytaj o produkt”, która pozwala z poziomu karty produktu wysłać zapytanie na temat danego produktu.

Pamiętaj, że zapytania o produkt kierowane są zawsze na główny adres e-mail sklepu, który możesz ustawić w opcji menu “Konfiguracja” -> “Ustawienia podstawowe” -> “Dane firmy”.

Aby włączyć możliwość przesyłania zapytań o konkretny produkt:

  1. Przejdź do opcji menu „Konfiguracja” -> „Wygląd” -> „Aktywny styl graficzny”.
  2. Znajdź sekcję “Szczegóły produktów” i tam odszukaj oraz zaznacz opcję “Zapytaj o produkt”.
    zadaj-pytanie-o-produkt
  3. Kliknij przycisk “Zapisz”, aby zapisać zmiany.

Od teraz na karcie każdego z produktów widoczny będzie dodatkowy przycisk, który pozwala wysłać zapytanie o produkt.

zapytaj2

Po kliknięciu przycisku, zostanie wyświetlone okno, w którym klient będzie mógł przesłać zapytanie o konkretny produkt.

zadaj-pytanie2

Każda wysyłka zostanie potwierdzona odpowiednim komunikatem na ekranie klienta.zapytanie3

Pamiętaj, że zapytania o produkt kierowane są zawsze na główny adres e-mail sklepu, który możesz ustawić w opcji menu “Konfiguracja” -> “Ustawienia podstawowe” -> “Dane firmy”.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie