Stany dostępności wyświetlane w porównywarce Nokaut zależne są od ustawień terminu wysyłki danego produktu.

Odpowiedni termin wysyłki należy zdefiniować przy każdym produkcie, podczas edycji szczegółów produktu w zakładce “Dane podstawowe”. Zmianę terminów wysyłek dla kilku produktów możesz przeprowadzić w opcji menu “Asortyment” -> “Magazyn”.

Aby zmodyfikować ustawienia dostępnych terminów wysyłki w sklepie, przejdź do opcji menu “Konfiguracja” -> “Asortyment” -> “Terminy wysyłki”. Po zdefiniowaniu kolejnych dostępnych terminów wysyłek, będziesz mógł je przypisać do wybranych produktów.

Poniższa tabela przedstawia zależności pomiędzy ustawieniami w sklepie, a wyświetlanymi informacjami w Nokaut.

Ustawienia terminu wysyłki przy produkcie
Wyświetlony stan dostępności w Nokaut
1 dzień dostępny od ręki
2 – 7 dni dostępny do tygodnia
8+ dni dostępny powyżej tygodnia
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie