Odpowiedni termin wysyłki należy zdefiniować przy każdym produkcie, podczas edycji szczegółów produktu w zakładce “Dane podstawowe”. Zmianę terminów wysyłek dla kilku produktów możesz przeprowadzić w opcji menu “Asortyment” -> “Magazyn”.
Aby zmodyfikować ustawienia dostępnych terminów wysyłki w sklepie, przejdź do opcji menu “Konfiguracja” -> “Asortyment” -> “Terminy wysyłki”. Po zdefiniowaniu kolejnych dostępnych terminów wysyłek, będziesz mógł je przypisać do wybranych produktów.
Poniższa tabela przedstawia zależności pomiędzy ustawieniami w sklepie, a wyświetlanymi informacjami w Nokaut.
Ustawienia terminu wysyłki przy produkcie |
Wyświetlony stan dostępności w Nokaut |
1 dzień | dostępny od ręki |
2 – 7 dni | dostępny do tygodnia |
8+ dni | dostępny powyżej tygodnia |