Serwis aukcyjny allegro zwiększy sprzedaż Twoich produktów. Integracja pozwala na wystawianie produktów dodanych w sklepie jako aukcji allegro oraz automatyczne tworzenie zamówień w sklepie – na podstawie zakupów na Allegro (z możliwością automatycznego zmniejszania staów magazynowych).

Pamiętaj, że właściwości integracji różnią się w zależności od usługi jaką posiadasz.

Aby rozpocząć korzystanie z integracji należy:

  • dokonać rejestracji w serwisie allegro.pl.
  • uzyskać klucz WebAPI, który możesz wygenerować w panelu Twojego konta Allegro.
  • otrzymany klucz wprowadzić w ustawieniach integracji (w Panelu sklepu).
Do prawidłowego funkcjonowania integracji sklepu Premium z serwisem Allegro wymagany jest Klucz WebAPI w wersji standardowej (podstawowej). Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak uzyskać klucz WebAPI.

Aby skonfigurować integrację sklepu z allegro:

  1. Przejdź do opcji menu „Konfiguracja” -> „Integracje” -> „Systemy aukcyjne”.
  2. Przejdź do zakładki “Konfiguracja”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Wypełnij wyświetlony formularz:
    • Połączenie z Allegro:
      • klucz WebAPI – aby móc wystawiać produkty ze sklepu internetowego na Allegro, konieczne jest uzyskanie tzw. klucza WebAPI. Klucz ten generowany jest indywidualnie dla wszystkich użytkowników Allegro. Uzyskanie klucza jest bezpłatne. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak uzyskać klucz WebAPI.
      • Login – nazwa konta w serwisie Allegro.
      • Hasło – czyli hasło dostępu do konta w serwisie Allegro.
        polaczenie-z-allegro
    • Kategorie:
      • Aktualizuj listę kategorii – jest to spis kategorii, które występują w Allegro.
      • Aktualizuj listę kategorii sklepu – spis kategorii dla sklepów zarejestrowanych na Allegro.
        allegro2
    • Lokalizacja i konta bankowe:
      • Informacje te będą publikowane na Twoich aukcjach Allegro.
        lokalizacja2
    • Synchronizacja (opcje dostępne w pakiecie Premium):
      • Pobieraj zakupy z Allegro – automatyczne pobieranie zamówień z aukcji do sklepu. Pobrane zamówienia z aukcji będą oznaczone ikoną “łapki”.
      • Aktualizuj stany magazynowe produktów po zakupie na aukcji – stan magazynowy będzie aktualizowany po zakupieniu produktu na aukcji.
      • Wysyłaj e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia – w momencie zakupu przedmiotu przez klienta na Allegro, zostanie wysłany mail w celu potwierdzenia zakupu, tak jak w przypadku zakupu bezpośrednio w sklepie.
      • Rejestruj klientów kupujących na Allegro w sklepie, Wysyłaj e-mail ze sklepu potwierdzający rejestrację klienta – każdy klient, który zakupi przedmiot wystawiony na aukcji, będzie rejestrowany w sklepie jako nowy klient i otrzyma maila w celu potwierdzenia rejestracji. Maile, jakie są wysyłane do klientów Allegro, to te same, które są wysyłane do klientów sklepu internetowego.
  4. Zapisz wprowadzone zmiany w konfiguracji integracji Allegro za pomocą jednego z dostępnych przycisków.
    zapisz
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie