Istotnym elementem konfiguracji każdego sklepu jest wprowadzenie odpowiednich informacji pozwalających użytkownikom odnaleźć taki serwis w wyszukiwarkach – mowa tutaj o słowach kluczowych (META-TAG) oraz opisie (META-DESCRIPTION).
Aby uzupełnić informacje na temat pozycjonowania:
  1. Przejdź do opcji menu „Konfiguracja” -> „Marketing” -> “Pozycjonowanie”.
  2. Wprowadź informacje najlepiej opisujące Twój sklep oraz branżę, w której prowadzisz sprzedaż. Informacje wprowadzone w tym miejscu mogą być widoczne w wynikach wyszukiwarek (np. Google).
    sklepp
  3. Zapisz wprowadzone dane przyciskiem “Zapisz”.
    zapisz
Pamiętaj, aby wprowadzać jak najbardziej szczegółowe informacje opisujące Twój sklep. Unikaj wpisywania zbyt ogólnych określeń oraz słów kluczowych niezwiązanych z Twoją branżą. Może to zaszkodzić pozycjonowaniu Twojego sklepu w wyszukiwarkach.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie