Niektóre produkty oferowane w sklepie nie muszą być dostępne natychmiast. Przykładowo, możesz ustawić, iż produkt jest dostępny na zamówienie i czas realizacji takiego zamówienia jest dłuższy niż zazwyczaj. Funkcja ta przydatna jest w sytuacji, gdy zamawiasz towar wprost od producenta i nie magazynujesz go w swoim magazynie.
Aby zmienić stan produktu na “dostępny na zamówienie”:
- Przejdź do opcji menu „Asortyment” -> „Produkty”.
- Korzystając z filtru nad listą produktów wyświetl produkt, dla którego chcesz zmienić stan dostępności.
- Zaznacz opcję (checkbox) przy produkcie, dla którego chcesz zmienić stan. Pamiętaj, że możesz zaznaczyć kilka produktów.
- Za pośrednictwem opcji “Akcje” (dolna część ekranu), wybierz “zmień stan dostępności”.
- Z pola, które pojawiło się obok, wybierz opcję “dostępny na zamówienie”.
- Kliknij przycisk “Wykonaj”, aby zapisać wprowadzone zmiany.
Stany dostępności możesz skonfigurować w opcji menu “Konfiguracja” -> “Asortyment” -> “Stany dostępności”.