W celu dodania zamówienia składanego przez klienta, np. telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail:

  1. Przejdź do opcji menu „Sprzedaż” -> „Zamówienia”.
  2. Kliknij przycisk “Dodaj zamówienie”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
    dodaj222
  3. Uzupełnij wszystkie wymagane dane (zapytaj o te dane klienta). W zakładce “Dane zamawiającego” uzupełnij dane klienta, który złożył zamówienie.
    daneo
  4. W pierwszej zakładce (“Dane podstawowe”) ustaw Status potwierdzenia na “nie” (w ten sposób po dodaniu zamówionych produktów będziesz mógł wysłać klientowi potwierdzenie jego zakupów).
    potwierdzenie-nie
  5. Zapisz wprowadzone zmiany za pomocą przycisku “Zapisz”.
    zapisz
  6. Przejdź do zakładki “Zamówione produkty”, kliknij przycisk i dodaj zamawiane przez klienta produkty.
    zamowione-produkty
  7. Przejdź do zakładki “Dane podstawowe” i przy potwierdzeniu statusu kliknij “ponownie wyślij potwierdzenie” – w ten sposób klient otrzyma wiadomości e-mail dot. składanego zamówienia, a Ty potwierdzisz podany przez niego adres e-mail.
    potwierdzenie
  8. Po potwierdzeniu zamówienia przez klienta, rozpocznij jego realizację.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie