Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz w każdym momencie zmienić status zamówienia. Przykładowo, możesz zmienić status zamówienia z “w realizacji” na “wysłane”. Klient za pomocą odpowiedniego statusu jest informowany o stanie jego zamówienia. Z tego powodu warto aktualizować statusy zamówień w Twoim sklepie.

Aby zmienić status zamówienia:

  1. Przejdź do opcji menu „Sprzedaż” -> „Zamówienia”.
  2. Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję “Edytuj” znajdującą się w kolumnie „Akcje” przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
    aaa
  3. W polu “Status” wybierz odpowiedni status zamówienia. Pamiętaj, że statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcji menu: “Konfiguracja” -> “Sprzedaż” -> “Statusy zamówień”.
    status2
  4. Zapisz wprowadzone zmiany przy zamówieniu.
Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak dodać własny status zamówienia, z którego później możesz skorzystać w sklepie.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie