Zdarza się, że przeglądając strony WWW trafiasz na nieistniejące dokumenty (np. klikając na uszkodzony lub nieaktualny link). Wyświetlany jest wtedy standardowy komunikat błędu nr 404 – informujący o braku strony. Za pośrednictwem Panelu klienta możesz samodzielnie zdefiniować zawartość Twoich stron błędów (np. 404, 403).
W każdej chwili możesz też wyłączyć obsługę własnych stron błędów – w takiej sytuacji będą wyświetlane domyślne strony błędów. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak przywrócić domyślny wygląd stron błędów.
Jak wyłączyć obsługę własnych stron błędów?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu „Serwisy WWW”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Kliknij nazwę serwisu WWW, dla którego chcesz wyłączyć obsługę stron błędów.
- W sekcji „Narzędzia witryn WWW” kliknij przycisk „Konfiguracja strony WWW”.
- Na ekranie zostanie wyświetlony ekran konfiguracji wybranego serwisu WWW. Kliknij przycisk „Edytuj”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
- Pola dotyczące konfiguracji serwisu WWW zostaną odblokowane. Odznacz opcję (checkbox) przy polu „Dokumenty błędów” i kliknij przycisk „Wyślij”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie wykonania zmian w konfiguracji serwisu WWW.