Pinterest to serwis społecznościowy działający na zasadzie znanej wszystkim tablicy korkowej. Można na niej przypinać (ang. pin – przypiąć) interesujące nas treści. Są to przede wszystkim zdjęcia, choć możemy przypinać również filmy, notatki, artykuły, cytaty – słowem wszystko, co wygląda na ciekawą lub interesującą treść w Internecie. Przypięcie nie wymaga wysiłku i można to zrobić jednym kliknięciem, a nasi znajomi i inne osoby mogą obserwować nasze “piny”, a nawet skopiować je na swoją tablicę. Pinterest jest więc idealnym miejscem do promocji kreatywnego e-biznesu.

Jak włączyć przycisk Pinterest w sklepie internetowym?

Aby uruchomić integrację z serwisem Pinterest:

  1. Przejdź do opcji menu „Konfiguracja” -> „Wygląd” -> “Aktywny styl graficzny”.
  2. Wybierz zakładkę “Szczegóły produktów”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    szcz
  3. W sekcji “Akcje” zaznacz opcję (checkbox) “Pinterest – Pin it” i zapisz wprowadzone zmiany.
    pint
  4. Od tej chwili na ekranie szczegółów każdego produktu będzie wyświetlany przycisk “Pin it”:
    pinterst_sklep
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie