W celu aktywacji konta odbierz wiadomość e-mail, która zostanie wysłana na wskazany przez Ciebie adres w trakcie rejestracji. W wiadomości znajdziesz link, po kliknięciu którego aktywujesz konto.
Czas dostarczenia wiadomości zazwyczaj nie przekracza 10 minut, jednak może się przedłużyć. Jeśli wiadomość nie dotarła do Ciebie, sprawdź w swoim systemie pocztowym folder SPAM. Wiadomość mogła zostać błędnie oznaczona przez Twoje filtry antyspamowe.
W innym przypadku skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. W celu weryfikacji zgłoszenia zostaniesz poproszony o podanie loginu i adresu e-mail użytego podczas rejestracji.
Po aktywacji konta niezbędne jest uzupełnienie danych, zgodnie z wybranym rodzajem konta: osoba fizyczna lub firma. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie danych do wystawiania faktur i domyślnego kontaktu do rejestracji domen.
Pamiętaj, iż należy podać dane zgodne z rzeczywistością. Podanie nieprawdziwych danych może skutkować zablokowaniem konta!
W każdej chwili można dokonać aktualizacji danych w menu Dane konta.