Poniższa instrukcja opisuje proces usuwania kopii zapasowej z hostingu. Za pośrednictwem Panelu klienta możesz samodzielnie zlecić wykonanie lub przywrócenie kopii zapasowej. Podczas tworzenia kopii zapasowej należy wybrać elementy kopii zapasowej, np. pliki, poczta i/lub bazy danych.
W ramach pojemności hostingu możesz wykonać nieograniczoną ilość kopii zapasowych. Oznacza to, że możesz wykonać dowolną ilość kopii zapasowych, które zmieszczą się w pojemności Twojego hostingu. Pamiętaj, że powinieneś samodzielnie zaplanować i wykonać kopię zapasową swojego hostingu. Nie musisz w tym celu kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Za pomocą Panelu klienta możesz zdecydować kiedy chcesz wykonać lub przywrócić kopię Twoich plików.
Jak usunąć kopię zapasową z hostingu?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu „Więcej usług”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Kliknij opcję „Kopie zapasowe”.
- Zaznacz wybraną kopię zapasową, którą chcesz przywrócić i kliknij przycisk „Usuń”.
- Potwierdź chęć usunięcia wybranej kopii zapasowej. Na ekranie zostanie wyświetlony komunikat o uruchomieniu procesu usuwania kopii zapasowej. Usuwanie kopii zapasowej może zająć nawet kilkanaście minut (w zależności od ilości danych, które zostały zarchiwizowane).