Wiadomości przychodzące na twoją skrzynkę e-mail mogą być automatycznie przekierowywane na inne adresy e-mail, które zostały zdefiniowane w Panelu klienta. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak włączyć przekierowanie poczty z jednego adresu e-mail na drugi.

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu “Poczta”, która znajduje się w górnej części ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które zostały utworzone na Twoim serwerze. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia przekierowania.dodaj-skrzynke2
  4. Na wyświetlonym ekranie kliknij zakładkę “Przesyłanie dalej”, która znajduje się w górnej części ekranu.przesylanie-dalej2
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona zawartość zakładki “Ogólny”, w której możesz włączyć lub wyłączyć funkcję przekierowywania wiadomości dalej. Aby wybrać adresy e-mail, na które wiadomości e-mail mają być przekierowane, kliknij zakładkę “Lista przesyłania dalej”.lista2
  6. Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk “Dodaj adresy e-mail przesyłania dalej”.przesylanie1
  7. W wyświetlonym formularzu wpisz adres e-mail, na który mają zostać przekierowane wiadomości e-mail. Następnie kliknij przycisk “Wyślij”.adres3
  8. Wybrany adres e-mail zostanie dodany do przekierowania. Możesz dodać więcej adresów e-mail, klikając ponownie przycisk “Dodaj adresy e-mail przesyłania dalej”.kowalski-przesylanie
W każdym momencie możesz wyłączyć funkcję przekierowywania wiadomości e-mail. W tym celu przejdź do zakładki “Ogólny” i kliknij przycisk “Zablokuj przesyłanie dalej”.zabokuj-p
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie