Często zdarza się, że pod wpływem pośpiechu nadawca wysyła wiadomość e-mail na niepoprawny adres, np. „bbuiro@domena.pl”. W takim przypadku wiadomości e-mail do nas nie dotrze, a sam nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że taki Użytkownik (adres e-mail) nie istnieje.
Dzięki funkcji „catch-all” możemy zapobiec takiej sytuacji. Włączenie funkcji catch-all pozwoli nam odbierać wiadomości e-mail wysłane na adres naszej domeny, niezależnie od tego co jest wpisane przed znakiem „@domena.pl”. Jeśli nadawca popełni błąd w adresie e-mail przed znakiem „@”, to taka wiadomość do nas trafi na wybrany przez nas adres e-mail.
Za pośrednictwem Panelu klienta możesz aktywować funkcję catch-all na Twoich skrzynkach e-mail. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak to zrobić.
- Kliknij sekcję menu „Poczta”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Na wyświetlonym ekranie kliknij zakładkę „Konfiguracja catch-all”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Uzupełnij wyświetlony formularz i kliknij przycisk „Wyślij”, aby zapisać zmiany.
- Zablokowany -wybierz tę opcję, aby wyłączyć funkcję catch-all.
- Odbij z frazą – wybierz tę opcję, jeśli chcesz „odbijać” wiadomości e-mail wysyłane na nieistniejące adresy e-mail w Twoich domenach. W oknie poniżej tej opcji będziesz mógł określić treść komunikatu zwrotnego, który zostanie przesłany do nadawcy.
- Prześlij dalej na adres – wybierz tę opcję, jeśli chcesz włączyć funkcję catch-all. W polu poniżej tej opcji wpisz adres e-mail, na który mają być przekierowywane wszystkie wiadomości wysyłane na nieistniejące adresy e-mail w Twoich domenach.
- Po kliknięciu przycisku „Wyślij”, wprowadzone ustawienia zostaną natychmiast aktywowane.