Autoresponder pozwala na uruchomienie automatycznej odpowiedzi na wiadomość e-mail wysłaną na Twoją skrzynkę e-mail. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy nie możesz w danym momencie udzielić szybkiej odpowiedzi (np. gdy jesteś na urlopie). Za pośrednictwem Panelu klienta możesz uruchomić funkcję autoresponder na skrzynce e-mail, która została utworzona na serwerze w premium.pl.
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak to zrobić.
- Kliknij sekcję menu „Poczta”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które zostały utworzone na Twoim serwerze. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz włączyć funkcję autoresponder.
- Na wyświetlonym ekranie kliknij zakładkę „Autorespondery”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk „Dodaj nowy autoresponder”.
Na wyświetlonej stronie możesz wyświetlić listę autoresponderów uruchomionych na wybranej skrzynce e-mail. Dodatkowo możesz dodać nowe lub usuwać i konfigurować istniejące autorespondery. - Wypełnij wyświetlony formularz, aby włączyć funkcję autoresponder z ustawionymi właściwymi opcjami.
- Autoresponder odblokowany – zaznacz tę opcję, jeśli chcesz, aby autoresponder został włączony.
- Nazwa autorespondera – określ w tym miejscu jaka ma być nazwa autorespondera. Nazwa będzie wyświetlana tylko w Panelu klienta.
- Odblokuj filtrowanie – zaznacz tę opcję, jeśli chcesz filtrować te wiadomości, na które autoresponder ma wysyłać automatyczne odpowiedzi.
- – określ zachowanie autorespondera. Masz do wyboru dwie opcje: automatyczna odpowiedź lub przekierowanie wiadomości e-mail na wybrany adres e-mail.
- oraz zdefiniuj resztę ustawień, np. zawartość pola „Odpowiedz do”, temat odpowiedzi, treść automatycznej odpowiedzi.
- Kliknij przycisk „Wyślij”, który znajduje się w lewym dolnym rogu ekranu, aby zapisać wprowadzone zmiany. Funkcja autoresponder zostanie natychmiast włączona na wybranej skrzynce e-mail.