Bazy danych stosowane są do optymalnego przechowywania danych, które wymagane jest do poprawnego funkcjonowania dynamicznej strony WWW (np. CMS).
Jak dodać/usunąć użytkownika bazy danych?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu „Więcej usług”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Kliknij opcję „Bazy danych”.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista utworzonych baz danych na serwerze. Kliknij nazwę wybranej bazy danych, aby przejść do jej ustawień.
- Na wyświetlonym ekranie kliknij zakładkę „Użytkownicy”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista użytkowników, którzy posiadają dostęp do wybranej bazy danych.
- Kliknij przycisk „Dodaj nowego użytkownika”, aby utworzyć nowego użytkownika, który będzie posiadał dostęp do bazy danych lub zaznacz wybranego użytkownika i kliknij przycisk „Usuń”, aby go usunąć.
- Na wyświetlonym ekranie możesz również zmienić hasło dla użytkownika bazy danych. W tym celu należy kliknąć nazwę wybranego użytkownika. Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł zmienić hasło.
- Na liście użytkowników, zaznacz checkboxem wybranego użytkownika, a następnie kliknij Usuń, aby go skasować z systemu.