Może się tak zdarzyć, że podczas prowadzenia sklepu internetowego będziesz musiał zmienić termin wysyłki dla produktu (np. gdy termin dostawy się opóźni). Za pomocą Panelu sklepu możesz zmodyfikować informacje o terminach wysyłki, które wyświetlane są na kartach produktów.

Aby zmienić termin wysyłki dla produktu:

  1. Przejdź do opcji menu „Asortyment” -> „Magazyn”.
  2. Korzystając z filtru nad listą produktów wyświetl produkt, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki.
  3. Zaznacz opcję (checkbox) ico_checkbox przy produkcie, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki (możesz też zaznaczyć kilka produktów).
  4. Za pośrednictwem opcji „Akcje” (dolna część ekranu), wybierz „zmień termin wysyłki”.
    zmien-termin-wysylki
  5. Z pola, które pojawiło się obok, wybierz jaki ma być ustawiony termin wysyłki produktu.
    zmien-termin2
  6. Kliknij przycisk “Wykonaj”, aby zmienić termin wysyłki dla wybranego produktu lub produktów.
Terminy wysyłek możesz skonfigurować w opcji menu “Konfiguracja” -> “Asortyment” -> “Wysyłka”.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie