Jakie informacje znajdę w tym artykule?
- Wprowadzenie
- Jak napisać nową wiadomość e-mail?
- Jak wysłać nową wiadomość e-mail do kilku odbiorców?
- Informacje na temat formatowania wiadomości e-mail
- Dodawanie załączników do tworzonej wiadomości e-mail
- Funkcja folderu poczta wysłana
- Który przycisk powinienem kliknąć po skończeniu tworzenia wiadomości?
Wprowadzenie
Jak napisać nową wiadomość e-mail?
Napisanie nowej wiadomości e-mail nie różni się w znaczący sposób od odpowiedzi na wiadomość e-mail. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak odpowiedzieć na wiadomość e-mail.
Aby utworzyć i wysłać nową wiadomość e-mail kliknij opcję „Redagowanie”, która znajduje się w górnej części ekranu.
Aby wysłać nową wiadomość e-mail kliknij przycisk „Wyślij”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
Jak wysłać nową wiadomość e-mail do kilku odbiorców?
Skorzystaj z opcji dostępnych po lewej stronie ekranu, jeżeli chciałbyś przesłać swoją odpowiedź także innym odbiorcom (skorzystaj z pól takich jak: „Do”, „Kopia”, „Ukryta kopia”).
Podczas wpisywania adresu odbiorcy, na ekranie zostaną wyświetlone propozycje adresatów, którzy zostali zapisani w Twoich kontaktach. Propozycje są zależne od znaków alfabetu oraz cyfr, które wpisujesz w polu.
Informacje na temat formatowania wiadomości e-mail
W Premium.pl masz możliwość wysyłania wiadomości e-mail w formie tekstu formatowanego HTML. Opcja ta pozwala na zaawansowane formatowanie treści wiadomości e-mail (np. dodawanie tła, zmianę czcionki i jej koloru, itp.). Aby przejść do tego trybu edycji, kliknij link „HTML”, który umieszczony jest po lewej stronie ekranu.
Domyślne formatowanie wiadomości e-mail możesz zmienić klikając zakładkę „Ustawienia”, a następnie „Poczta”.
Pracując w formacie tekstowym „HTML” możesz edytować treść przy pomocy funkcji: pogrubienia, podkreślenia, różnych rodzajów i rozmiarów czcionek, wypunktowania i tak dalej.
Dodawanie załączników do tworzonej wiadomości e-mail
Po lewej stronie okna wiadomości e-mail, na którą odpowiadasz, znajdziesz link „Załączniki”, który pozwala na dodanie plików (załączników) do danej wiadomości e-mail.
Funkcja folderu elementy wysłane
Folder „Elementy wysłane” spełnia swoją funkcję tylko w przypadku:
- wysyłania wiadomości e-mail poprzez interfejs Webmail,
- wysyłania za pośrednictwem programu do obsługi poczty, który skonfigurowany jest dla protokołu IMAP.
Który przycisk powinienem kliknąć po skończeniu tworzenia wiadomości?
Po ustaleniu wszystkich danych dot. wiadomości, użyj odpowiedniego przycisku, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
- Wyślij – kliknij ten przycisk, aby natychmiast wysłać daną wiadomość e-mail do ustalonych odbiorców.
-
Zapisz – kliknij ten przycisk, aby zapisać daną wiadomość e-mail jako kopię roboczą, którą będziesz mógł później jeszcze zmodyfikować i wysłać do odbiorców w późniejszym terminie.
- Odrzuć – kliknij ten przycisk, aby całkowicie anulować daną wiadomość e-mail (bez zapisywania jej jako kopia robocza).