Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen, które zostały przypisane do Twojego konta. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail na serwerze.
Aby móc utworzyć nową skrzynkę e-mail, musisz posiadać zarejestrowaną domenę. Jeżeli nie posiadasz jeszcze domeny, zamów ją w naszym sklepie. Przy domenie należy ustawić odpowiedni hosting poczty. Podczas ustawiania hostingu poczty, należy wybrać serwer, na którym poczta e-mail będzie utrzymywana. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o włączaniu hostingu poczty na domenie.

Aby utworzyć nową skrzynkę e-mail na serwerze:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu “Poczta”, która znajduje się w górnej części ekranu.
  3. Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk “Dodaj skrzynkę pocztową”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
    dodaj-skrzynke
  4. Uzupełnij wyświetlony formularz i kliknij przycisk “Następny”, który znajduje się w lewym dolnym rogu ekranu.
    • Nazwa wyświetlana – wpisz nazwę, która będzie wyświetlana m.in. w Panelu klienta.
    • Nazwa użytkownika – określ nazwę użytkownika, która będzie służyć do łączenia się z daną skrzynką pocztową. Zwróć uwagę, że na podstawie wpisanej nazwy użytkownika zostanie utworzony adres e-mail.
    • Hasło – określ hasło dostępu do skrzynki e-mail.
    • Potwierdź hasło – powtórz hasło dostępu do skrzynki e-mail.
      dodaj2
  5. Uzupełnij wyświetlony formularz i kliknij przycisk “Następny”, który znajduje się w lewym dolnym rogu ekranu.
    • Adres e-mail – określ jaki będzie adres e-mail dla tworzonej skrzynki pocztowej.
    • Pokaż w globalnej książce adresowej – wybierz czy tworzona skrzynka pocztowa ma być wyświetlana w globalnej książce adresowej na Twoim serwerze.
    • Odblokuj sprawdzanie antyspamowe – określ czy skanowanie antyspamowe ma być aktywne.
    • Utwórz przestrzeń do przechowywania – w tym miejscu możesz określić czy oraz jaką pojemność będzie miała tworzona skrzynka e-mail. Jeśli nie utworzysz miejsca do przechowywania, taka skrzynka e-mail może zostać zastosowana do przesyłania przychodzącej korespondencji dalej na inny adres e-mail (patrz przesyłanie dalej).
    • Przestrzeń do przechowywania odblokowana – określ czy przestrzeń do przechowywania (np. dokumentów, plików) ma być odblokowana.
    • Odblokuj przesyłanie dalej poczty – określ czy chcesz włączyć przekierowanie poczty e-mail, która będzie przesyłana na daną skrzynkę pocztową. Po wybraniu tej opcji, wyświetlone zostanie okno, w którym należy wpisać adres e-mail, na którą będzie przekierowana poczta.
    • Wyślij powiadomienie – określ czy chcesz wysyłać powiadomienia na inny adres e-mail. Po wybraniu tej opcji, wyświetlone zostanie okno, w którym należy wpisać adres e-mail, na którym będą wysyłane powiadomienia (np. o otrzymaniu nowej poczty).
    • Wyślij wiadomość testową na nowy adres e-mail – zaznacz tę opcję, jeśli chcesz wysłać testową wiadomość.dodaj3
  6. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie tworzenia nowej skrzynki e-mail. Sprawdź wyświetlone informacje czy są poprawne i kliknij przycisk “Zakończ”, który znajduje się na dole ekranu.
    powrot-zakoncz-anuluj
  7. Na ekranie zostanie wyświetlony komunikat potwierdzający utworzenie nowej skrzynki e-mail. W dolnej części ekranu na liście kont pocztowych, pojawi się utworzona skrzynka e-mail.

Pamiętaj, że możesz przejść do tworzenia kolejnej skrzynki e-mail. W tym celu kliknij przycisk “Dodaj skrzynkę pocztową”.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie