Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail, która została utworzona na Twoim serwerze.
Pamiętaj, że za pomocą Panelu klienta możesz zmienić hasło dostępu na inne. Niemożliwy jest podgląd obecnego hasła dostępu do skrzynki e-mail.
Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu „Poczta”, która znajduje się w górnej części ekranu. Jeśli opcja menu „Poczta” nie jest dostępna, może to oznaczać, że w prawym górnym wybrałeś złą usługę (przy której opcja menu „Poczta” nie jest dostępna, np. domenę).
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które utworzone są na danym serwerze. Kliknij nazwę tej skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić hasło dostępu.
- Na ekranie zostaną wyświetlone informacje na temat wybranej skrzynki e-mail. Kliknij przycisk „Reset hasła”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który umożliwia zmianę hasła dostępu do skrzynki e-mail.
- Po wprowadzeniu nowego hasła, kliknij przycisk „Wyślij”, aby zapisać zmiany.