Za pośrednictwem Panelu sklepu masz możliwość dodania uwag do zamówienia, które będą lub nie będą widoczne dla klienta. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.

  1. Przejdź do opcji menu „Sprzedaż” -> „Zamówienia”.
  2. Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję “Uwagi” znajdującą się w kolumnie „Akcje” przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.uwagi2
  3. Po lewej stronie ekranu wybierz opcję “Uwagi” i wypełnij odpowiednie pola.
    • Uwagi administratora (publiczne) – treść wpisana w tym polu będzie widoczna dla klienta.
    • Uwagi administratora (prywatne) – treść wpisana w tym polu nie będzie widoczna dla klienta.uwagi9
  4. Zapisz wprowadzone zmiany za pomocą przycisku “Zapisz”.
    zapisz22
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie